Vælg en side
EN

Menu

Whistleblower-ordning: Standard – Hulgaard administrerer

Denne løsning henvender sig til de virksomheder og offentlige myndigheder, som gerne vil overlade håndteringen af whistleblowerordningen til specialister, men forventer en meget begrænset anvendelse af ordningen.

Behandling af eventuelle whistleblowerindberetninger honoreres separat. Kommer der ingen indberetninger, er den eneste udgift således abonnementet.

Med denne løsning opsætter vi whistleblowerordningen, så vi kan varetage administrationen af whistleblowerordningen. Vi sikrer, at håndteringen af whistleblowerordningen sker hurtigt, effektivt og i overensstemmelse med whistleblowerloven. Virksomheden vil alene skulle bistå os med oplysninger til brug for håndteringen af indberetninger.

Hermed kan virksomheden i stedet kan fokusere på dens kerneaktiviteter.

Whistleblowerordning Standard – Hulgaard administrerer indeholder:

  • En licens til Whistleblower Software systemet
  • Online introduktion til systemet
  • Systemsupport via Whistleblower Software
  • En whistleblowerpolitik til ekstern brug om anvendelsen af whistleblowersystemet samt håndtering af den persondataretlige oplysningspligt
  • Interne retningslinjer til håndtering af whistleblowerordning, der sammen med whistleblowerpolitikken lever op til lovens krav om at etablere og dokumentere procedurer for whistleblowerordningen

Prisen for denne løsning er:

Antal medarbejdere

Pris ekskl. moms pr. år

Opsætningsgebyr

0-49
8.000 kr.
5.000 kr.
50-249
9.000 kr.
5.000 kr.
250-499

13.750 kr.

5.000 kr.
500-999

19.500 kr.

5.000 kr.
1.000-2.000

25.500 kr.

5.000 kr.
2.000+
Kontakt os
5.000 kr.

Behandling af eventuelle whistleblowerindberetninger honoreres separat.

Ønsker du Standard pakken med Hulgaard administration eller har du spørgsmål, så kontakt os på whistleblower@hulgaardadvokater.dk

Supplerende rådgivning

Indberetninger kan vedrøre alt fra overtrædelser af GDPR til en ansats misbrug af virksomhedens midler.

Leder en indberetning til, at der skal opstartes en sag, så står vi naturligvis altid klar til at bistå vores kunder med håndteringen heraf.

Nogle af de klassiske eksempler herpå er en indberetning om en ansats tyveri, som leder til, at virksomheden vurderer, at der er et behov for at afskedige eller bortvise den pågældende. Det kan også være, hvis et skattemæssigt problem afdækkes og konsekvenserne heraf skal mindskes mest muligt. En indberetning vil også kunne afdække, at der er sket et brud på persondatasikkerheden, og der derfor skal ske anmeldelse til Datatilsynet og evt. orientering af de berørte personer.

Hos Hulgaard Advokater har vi specialister inden for bl.a. ansættelsesret, GDPR, moms, afgifter, skat og selskabsforhold. Vi kan derfor bistå ved alle relevante indberetninger.

Kontakt en medarbejder